
harini 22. hb ogos 2007, rabu. oh Tuhan, seronoknya cuti-cuti macamni memerap kat umah.
sebelum aku lupa, ni aku nak war-warkan kat korang laman web pembekal biskut seluruh johor tersodap.. ni ha.. kilk sini
dia kwn lama aku sejak sekolah menengah lagi. tak sangka plak pandai wat kueh padehal dulu semedang mkn cekodok je klu pegi umah dia.. he he.. ampun maaf ta. joking.
hisyh. lama betul tak jenguk blog ni. hubby da paksa maka wat la juge. ntah la. aku pun tak tau apa yang buat aku happy. yang pastinya aku happy kalau duduk saje di rumah, wat keja suri rumah tangga dan baca-baca buku. aku rasa nak tukar career la sekarang ni. suma tak buat aku hepi. hubby kata dia nampak wajahku ceria sungguh kalau tak gi keja. adakah aku tak cintai kerjayaku?. entahlah. aku letih dengan karenah birokrasi...
ada kala aku heppi bila dapat bebudak yang aktif dan matang, friendly dan sporting.. macam aku gak. aku ni sporting orangnya, tapi tengok tempat laaa. tapi kebanyakan yang aku jumpa sering mencabar kesabaranku...
Memaparkan catatan dengan label kueh. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kueh. Papar semua catatan
Rabu, 22 Ogos 2007
ntah apa je...
Posted by Comels at 1:46 PTG 1 comments
Labels: kueh
Langgan:
Catatan (Atom)
