Terdapat ralat dalam alat ini

Khamis, 26 Mei 2011

La Tahzan


lama sungguh tak berblog. tak ada nafsu. tapi lepas diskusi dengan tanty, kerana ada objektif yang sama, perasaan subur kembali. jadi kuliah ni untuk engkau, dan sesiapa temanku yang dah letih dengan dunia ni.dengan ucapan `dunia ni ibarat air laut, diminum hanya menambah haus. rajin-rajin dengar kuliah ustaz, jangan dengar dangdut je tanty..haha..

aku pun jahil, tak ada apa yang aku boleh sandarkan tentang agama. tapi kita sama-sama la belajar. memang hidayah tu Allah yang bagi, tapi kita kena la usaha. kalau tak apalah guna Allah bagi kita akal. ehm.dah macam ustaz tuan pulak. harap dapat manfaat.

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com