Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 21 Disember 2007

PUAKA DI PUDU RAYA

a
DARI 14-16/12/2007 aku dan hubby pegi Ampang . dia ikut kursus forex dengan en. Soros. banyak betul peristiwa pada hari tu. tapi sekarang ni dah dekat 1.30 pagi. aku nak tido dulu. esok sambung ek...

2 comments:

sakura berkata...

manjenya kucing cikgu...betulla watashi pon x pnah dgr gak ade org pokai bile bg kucen makan... maybe takut sgt duit abis kalu bagi kucen makan...kedekut agaknya... kucen watashi pun suka gak biskut meow,,,bile nak makan die wat bising lari sana sini ngan liontin loceng die... memang cute.. x paham gak nape ade orang suka dera kucen n kalo nampak kucen je die sepak terajang kucen tu... lagipun kucen kan makhluk tuhan gak n nabi kite sendiri sayng kat kucen... cubelah main-main n berbual ngan pet yang kite ade coz derang ni paham gak sbnrnye... bile tuan die ngah gloomy pet kite pon boikot mkan... hehe... ckgu....mane gmbr time kitorang pegi rayer kt umah ckgu... xd ponn...

sakura berkata...

ooppsss... salah letak komen la... hehehe.. mane akirimaru nih,,, lame x dgr citer... ym pon sepi jer...

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com