Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 7 Mac 2010

bandingkan untuk keinsafan, bukan penyesalan!


baru sekejap tadi merayau di dunia maya menjejak teman lama. beberapa orang telah ke jumpa, liza aman, hawa bakar, jalal, saparina, adja dan ramai la lagi. emm, masing-masing dengan cerita sendiri. ada yang dah anak lima, ada yang masih sendiri, ada yang macam aku... hmmm. apa apa ajelah. yang penting bahgia , kan.
selesai merayau tadi, aku cenderung membandingkan kehidupan kami semua. ye lah, dulu sama-sama bersekolah, dalam kelas yang sama atau berjiran. tapi pengalaman, guru, subjek, aktiviti, semuanya sama saja. yang membezakan aku dengan mereka mungkin sebab aku ni degil sikit. skandal kuat. ha ha. tak sangka kan.
tapi perbandingan ini akan aku positifkan akhirnya. cuma belum sampai `rasa` nak menulis dengan betul. mungkin sekejap lagi.

aku tak pasti apa yang aku rasa sekarang. banyak perasaan yang tak dapat kutakrifkan rasanya berkecamuk dan meruntun perasaan. hubby sekarang ni tak ada. balik kampung betulkan kereta . aku ada banyak masa untuk menulis hari ini. tapi aku nak selesaikan beberapa perkara dulu seperti mengemas rumah dan sidai kain baju. insyaAllah, sekejap lagi aku datang lagi untuk berkongsi rasa dengan kamu, yang aku sayang kerana menyayangi aku!

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com