Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 22 Ogos 2007

APA YANG KU CARI?

belum kutemui apa yang aku nak dalam hidup ni. bagaimanapun aku rasa sangat bersyukur padaMu ya Tuhan kerana memberi aku segenap nikmat dan rahmat yang tidak mampu aku hitungkan. apa yang aku nak? biarlah rahsia. tapi aku berazam akan mencapainya walaupun aku menjadi semakin tua.

berlikunya kehidupan, pahitnya kegagalan, manisnya kejayaan.. semuanya mendewasakan aku.dan aku terfikir, bila ia berlalu segalanya cuma sekeping memori yang kalau terulang pun, pasti tak sama.teringat kata-kata Fauzi (junior Uitm ) pada Indai Iris.. mengejar impian itu meletihkan . kadang mengundang putus asa. hanya yang tabah mampu mencapainya... bila aku dah rasa down sangat, aku akan buka balik himpunan kata-kata motivasi ku.. buat booster.hm. selalunya berjaya.

ntah apa yang dibuat oleh mereka sekarang. elly, kak sal, kak nisa, indai, ... dan suma-suma. mereka mengundang memoriku. malas je tangan nak mendail. tapi jauh di sudut hati aku ingat mereka. tak pe. jumpa konvo nanti. hai... sedihnya keja tak bergaji ni. dah masuk 3 bulan aku belum dapat gaji. siksanya Tuhan jer yang tau. banyak yang nak ku rungutkan tentang sistem goverment ni tapi karang kena ISA plak.. he he.

begitulah kalau demokrasi dah mati. tapi kenapa orang tak tau? sebab tak nak ambil tahu. atau ruang untuk tahu digelapkan. akulah agen perubahan sepatutnya.. takpe.enjin belum panas. tungguuu...

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com