Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 4 April 2010

jalan-jalan cari keceriaan

hari ini ahad, 4/4/2010. hari yang berbaki untuk dihabiskan bersama hubby menikmati keceriaan hidup waktu cuti. semalam dah dekat seharian kat sekolah. mesyuarat sampai dekat pukul satu petang. aku dengan derhakanya cabut ketika 12.30 lagi. mujur aku duduk belakang, tak nampak sangat kurang ajar. heh. otak aku tak boleh terima dah. nak balik kampung, rindu dengan emak. tapi tanggungjawab rumahtangga tak terlaksana. rumah belum kemas, baju belum basuh, dapur belum kemas..wargh... mak, sori, orang rasa orang nak balik minggu depan ye. rindu kat segalanya di kampung...

tadi pergi jaya jusco tebrau tengok wayang. clash of titans. minggu lepas cerita paling aku suka, how to train your dragon. minggu sebelumnya tengok alice and wonderland. sebelumnya lagi tengok solomon kane.. puh. tengok wayang aje kerjanya aku dan hubby. tapi satu pun tak de cerita melayu. he he.. sori. susah la nak tengok cerita melayu. kenapa   ntah...

emmm. bosannya. rasa tak cukup cuti ni... tak pe la. nak buat macamana. kerja makan gaji macam tu la. apapun , aku nak prepare untuk kerja esok. kuasai emosi, jangan emosi kuasai aku... baiii

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com