Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 7 Disember 2009

aku cuba menikmati hidup secara maksima

aku dan hubby selalunya akan dapat sesuatu dengan `belasah` je. gamble kata orang jawa.mengidamkan sesuatu, berangan bertahun-tahun, sampai akhirnya detik tiba lantakle duit ada sikit je, ambik juga barang tu. dari beli rumah, kereta sampai ke tv lcd samsung yang patutnya gambar cantik tapi tak berapa cantik kerana mutu penyiaran yang belum tinggi.(hm, ada je point nak salahkan orang, kalau dah benci,... heh heh)

hampir semua macamtu. entahlah. hidup aku ni rancang-rancang sangat tak jadi pun. tapi bila rileks, pasrah dan redha aje nanti peluang pun datang. kadang kelakar pun ada. nasib baik la aku n hubby bukan jenis manusia yang skema sangat. lebih kurang aje la dengan semua yang berlaku. kecuali aku, ada sikit fussy kalau hak aku sebagai pelanggan dikesampingkan.abang, hmmm. redho aje semua yang datang. malas nak bertekak katanya. sebab tu Allah jodohkan aku dengan dia. sorang cool. sorang ada mulut sikit. kalau tak asyik teraniaya aje la agaknya selama jadi pelanggan. dah, hubby tu baik sangat tak reti nak komplen.

nak cerita sikit, hari tu lepas gaji aku ajak hubby pegi jcard sale kat tmn u. tobat aku tak pegi dah. tak kuasa aku bersesak-sesak macam tu. nasib baik la aku ada hajat besar yang dah tersimpan sekian lama. nak beli beg sembonia dan kasut camel!


ni la beg yang aku gilakan sangat.


pergh. puas memilikinya.macam sombong je rasa dapat pakai brand ori.


kasut baru camel aku. aku belanja hubby beli kasut larry. sebagai balasan hubby kena belikan aku peugeot 308. adil kan. haha.


tengok wayang. 2012 dan cristmas carol.



habiskan duit makan kat tempat mahal. dah lama sangat tak buat gini. heh heh.


kusyuk betul hubby dengan model vaio kecik idamannya.


asal ada spagetti aku order. maklumla orang itali.


hubby lebih continental dari aku. makanan barat segala ni dia la yang ajar. dulu aku pantang makan benda camni. macam muak aje. sekaang pantang jumpa. muahaha.


tak membazir kan. lapar sangat.


jus ni tengok harganya seram aku. tapi tak pe la. dah 3 tahun tak pergi kenny rogers. merasa kaya sikit. he he.

alamak, banyak lagi nak cerita tapi aku tengah pening ada kucing betina yang liar belakang rumah aku sudah buat onar. adake patut masuk bilik belakang siap bawa anak dia lagi letak atas comfoter. tak bleh jadi. nak pasang perangkap, nak letak kat pasar. aku tak larat la nak jaga. jaga olat pun aku dah letih.
nanti la aku sambung balik ye. bai.

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com