Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 8 Disember 2009

malasnya nak keluar tapi perut amatlah lapar!

aku kalau dah dudk rumah memang susah betul nak keluar. maklum, sarang cinta. kadang kak ani pun confius aku ada ke tidak dalam rumah. senyap je dari pagi sampai malam, tak keluar-keluar. nak terserempak pun masa jemur kain la. kalau hari tu tak jemur kain, memang aku menjadi misteri hidupnya.

entahlah. aku tak tahu ada ke orang macam aku ni kat dunia .aku tak le pendiam sangat tapi aku tak suka la bersembang-sembang petang gitu. aku happy betul duduk dalam rumah. mungkinkah warna hijau yang damai ini mempengaruhi mindaku? kalau kawan abang datang rumah aku, mesti rasa tenang aje sampai tertidur. dah banyak kali macam tu. psikologi warna kut.

memikirkan kaitan warna dengan emosi, haritu aku bercadang nak cat labry dengan warna hijau. tapi takut semua masuk labry tertidur pulak. akhirnya aku buat keputusan cat dengan warna kuning. ceria sikit. jangan jadi hyper aktif sudahle. aku tengah terfikir ni, siap ke abang nak buat sebelum dateline. sekarang hubby kerja tak tentu, hujung minggu pun kerja. bukan ot pulak tu... mmm. harap sempat le.

aku lapar sangat ni. nak masak rajin sangat. sorang-sorang ni leceh la nak masak. nak keluar beli makanan ah.. malas betul nak salin baju la, start kereta la, apa la..bla..bla... barang dapur pun dah habis. tunggu abang nak ajak pergi econsave dah lewat. dekat 9 malam kadang hubby baru sampai. his,,, malasnya.. biar la lapar. tak mati kut rasanya setakat 4-5 jam lagi...

1 comments:

sakurayaki berkata...

jgn smpai xmkn cikgu..
t cikgu sakit,sy sdih..huhuhu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com