Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 7 Disember 2009

buang girlfriend olat pulak

oh kejamnya aku. tadi baru lepas letak bini/adik/ makwe olat pulak kat tempat aku letak olat tempoh hari. bezanya kali ini aku terpaksa buang babynya juga. sayu betul hati aku. tapi nak buat macam mana. tak pe lah. aku dah letak dalam kotak, bagi makanan banyak-banyak dan letak dekat belakang kedai yg tak ada owner. ada satu ruang buang sampah yang tak digunakan, siap mozek lagi. aku letak kat situ. mana tau kalau hujan malam ni dapat la berteduh mereka anak-beranak. tu pun kalau maknya tak bawa anak dia merata-rata.

biarlah malaikat tolong jaga. aku bukan bela kucing ni tapi suka sangat landing umah aku. suka curi-curi masuk rumah dan selongkar tong sampah. dah tu garang semacam. minta makan boleh menderam-deram macam rimau. hubby sambil membebel bagi juga makan kat belakang. aku kadang malas. biar la cari makan sendiri. garang sangat.

tanty kata baru baca cerita aku buang olat. nangis. tan, aku ni lagi la. berhari-hari teringatkan dia. tadi pusing satu round kut terserempak tapi tak jumpa. hubby kata dah bahgia la olat agaknya. kat sini banyak komuniti kucing. aku kata mesti olat dicalonkan sebagai jkkk yang baru . hubby ketawa. ye la. kalau serius sangat nanti berlarut-larut sedihnya.

ntahla. tanty kata kalau binatang suka datang rumah kita tandanya kita orang baik. ye ke. amin. masin mulut tanty.tak pe la, hidup ni macam-macam nak dilalui. ini sebahagian cerita. untuk pujuk aku, hubby cakap tak pe la mel, nanti kita kaya abang beli banglo, tanah luas berekar-ekar, hah, bela la kucing berapa banyak pun.aku tersenyum. memudahan. yg penting, aku berdoa kepada Allah agar semua kucing yg pernah memberi kasihnya padaku dapat bersatu kembali di syurga bersamaku. cek net, ika, udel, potet, olat, poteh dan banyak lagi tak ingat dah. i`m a cat lover!

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com