Terdapat ralat dalam alat ini

Sabtu, 29 Ogos 2009

upppssss

aku kalau dah memblog tak ingat apa. nasib baik la bulan puasa. cuti sekolah pulak tu. boleh la aku melenjan laptop ni. lagi 2 hari nak sekolah ni. lepas ni mungkin tak sempat kut.budak dah trial SPM, sampai cuti raya. aku tanda kertas BM plak tu.Kalau setakat karangan je tak pe la, ini dah le karangan, tatabahasa, rumusan , puisi, novel,prosa klasik... baru pereksa 2 hari ada je mulut gatal tanya."cikgu, dah siap tanda paper?' lepas tu aku akan cakap.."oo, nak markah cepat, kalau korang hantar latihan secepat kilat lepas cikgu suruh alangkah mulianya kan..." lepastu budak malu alah. hah, nak sangat. ambik la.

ingat tanda kertas ni macam tanda kertas objektif ke? lubangkan kertas asal dengan ubat nyamuk, lepas tu ikut je mould tu. hubby pun boleh buat. ermm. aku memang dah suruh hubby je yg buat suma kerja tanda kertas objektif ni. tak sempat aku nak kejarkan. nak tanda esei mau makan 2 minggu tu. budak dekat 80 orang.

nak cepat boleh juga,tapi cincai lah. oh, tidak. semalas macam manapun, aku akan pastikan aku tanda dengan piawaian yang ketat. bahasa jiwa bangsa kan...

aku nak rehat jap ekk.nak sidai kain. cerah pulak hari ni. alhamdulillah.
adios.

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com