Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 11 Oktober 2009

17 hb yang indah

minggu depan, 17 oktober adalah saat yang tak sabar dinantikan. akan ada pertemuan semula aku dan kabinet-kabinet tahun1994. yang menemukan aku dengan hubby, isa dan sally. yang lain hampeh je, kawin dengan orang lain juga. ha ha. kelakar kan, apa pun adatlah, cinta zaman remaja. dah tua-tua ni, anak-anak pun dah naik remaja semua tu tinggal kenangan aje. memori indah zaman sekolah.

kepada jijah, ani, shila, nordin, ijan, malik, sali isa,ita, mona dan suma-suma jemputlah datang ke teratak cantik dan bahgia milik jef dan tipah tertipu ni 17 hb nanti. rindunya dengan korang! semoga segalanya berjalan dengan lancar. itu urusan jijah pengarah projek. aku sediakan makan dan tempat je... jumpa di sini-di sini.sini.sini.... (baca macam dalam gaung, bergema)

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com