Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 18 Oktober 2009

pertemuan semula yang indah

semalam 17.10.2009. reunions kawan-kawan kabinet dan beberapa kerat SMPB.aura kegembiraan masih berlegar di rumah ini sehingga saat ini. teruja. terharu. tak dapat nak diungkapkan. berbelas tahun tak jumpa, anak -anak memasing tiba-tiba dah nak ke alam remaja. gembiranya aku dengan pertemuan ini tak terucapkan. berbaloi aku memasak untuk tetamu-tetamu istimewaku. betapa erti persahabatan dari bangku sekolah itu tidak dapat digambarkan betapa besar maknanya..
penghargaan terbesar untuk jijah dan ita mastermind projek ni. tak lupa buat semua yg hadir . cerita banyak pun tak guna. layan gambar nak..


da 22 tahun persahabatan. masih indah dan mengujakan.
shila,ita, aku yg vogue,ani, jijah. baju oren tu anak shila, una.


aku n hubby selaku tuan rumah. ye, ye, sila datang. aku tengah bergambar ni.
apa? sesat ke shah alam? kulai la, kulai.ok..ok.. roger n out.
 

ita (s/uprojek), jijah(pengarah projek), una dan shila. hiasan depan tu anak nordin main merangkak-merangkak.


best tak lauk kampung?sambal belacan, sayur bening meranti, ulam jantung pisang..walla..


sebahagian sajian. pakai set vantage pusing-pusing.


nordin`s family


shila da amik phd. lepas ni jadi lecturer. gaji dg52. kaya..kaya.tahniah la ti. ko memang kuat semangat.


hubby n ijan. dia ni kalau jadi bodyguard mesti orang jahat takut.


ani membebel sebab sesat. jijah, una n shila mengiyakan aje. ha ha ha


meriahnya kasut..


duduk sekampung ijan n nordin ni tapi jarang bertemu...
jumpa juga kat rumah aku.


anak ani yg vogue macam mak dia.


dengan ijan`s family dan kawan2 yg best.


dengan nordin`s family.


apa la agaknya yg disembangkan oleh hubby dengan
fan club nih?


dengan ani`s family.


pengarah projek yg comel. jijah. hubby kata jijah ni kalau takde seyap sunyi majlis.


adja. best fren aku since tingkatan 4(1990). bestnya. rindu menggebu-gebu lepas jumpa.
ajaibnya hubungan persahabatan. tak berlandaskan harta benda atau rupa.
tak puas sembang. takpe, adja kata raya haji nak buat kat rumah dia pulak.


eh. olat pun ada interframe. hubby saje amik gambo dia.
meramaikan majlis.olat ni pengotor sekarang.
suka guling-guling kat jalan, simen. mandi malas.


anak ita dah letih sampai buka baju. besok auntie pasang aircond kat ruang tamu ye..


sally. best fren sejak darjah 3(1983). makan sesorang tanpa
peduli anak dan suami. patut semua kurus.mua ha ha.


apa la jijah n azwa ni cerita. baju biru tu hanafi bakron.
da 18 tahun baru jodohnya jumpa kitaorang kat rumah aku. alhamdulillah.
kesian dengar kata isteri dia kena dialisis.
semoga cepat sembuh.


pengarah projek da nak balik. iman da mengaruk,bapa dia da nak mengamuk.. he he


shila n sally da nak balik. tak puas la jumpa korang.
nanti kalau aku da kayajuta-juta aku sponsor reunions kita kat chalet ke, mana ke..
puas sikit jumpa lama-lama la kan. doakan la aku jutawan cepat-cepat.


una sedih sebab duit raya dia mak dia rembat sebab nak bagi duit raya kat anak-anak kawan.
sally top up duit raya kat anak shila yang ada kat umah.

tetiba aku jumpa adja anak dia dah besar. kakak n daniel.
kakak rupa azwa, daniel muka adja.


anak dara apek dah bosan nak ajak mak dia balik. zu ni
kerja misi kat o&g sultanah aminah.


geng merah. adja, azwa, apek bini apek, aku hubby dan anak-anak syurga.
bahgianya pertemuan. adja kali terakhir jumpa 11 tahun dulu.
apek lagi lama, 18 tahun! lepas spm tak pernah jumpa
akhirnya tuhan jumpakan kami di rumah aku..


jijah selaku pengarah projek beria betul. bravo jah, bravo!


s/u projek, ita dah letih. balik da maghrib. mekasih ta  tolong
basuh pinggan vantage aku.  jumpa lagi ek.luv u.


makanan paling popular. kejap je da abis.


hati goreng berempah. liatnya, tapi belasah je la. terpejam-pejam mata anak apek nak kunyah. kesian.
nasib baik sedap. he he.\


rendang ayam. ayam tua n ayam muda.


kasut adja. mau 5 menet nak buka ni. vogue betul datin ni.


da tinggal mangkuk je. alhamdulillah..


ni bukan reunions. ni anak murid aku yg datang da kali ke dua.
karpet, topek, sapantah nama lupa, aku, oma, amin, adik oma. zul mesti jeles.

apapun, terimakasih kerana membawa rahmat di atas kehadiran korang semua. akan ku kenang sampai bila-bila,ada umur jumpa lagi. babai.

3 comments:

ASTANTY berkata...

Tahniah le dpt adakan reunion. Tanty teringin juga tapi x sanggup le.. badan ni.. kena pekena jusmate 5 28 pkt kot baru nak reunion..banyak2 gambo aku bkenan kat gambo olat. comels.. tapi x de nama lain ke? apa sejarahnya?Jan ini alamat blog family aku...
http://yin-wongkulai.blogspot/

Comels berkata...

wa tak mau kalah ye. tengok entry aku yang tajuknya rezeki dan gaji kalau tak salah. ada nama kau tau.

leen berkata...

alaaaaa.... rindunya dgn korang semua!!! aku tatap satu demi satu wajah korang... huhuhu... mujurlah dpt ingat dan kenal hehehe... k.salam semua !!!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com