Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 5 Oktober 2009

rumah terbuka raya 2009 yang ceria

alhamdulillah, gembira sangat ahad lepas masa aku buat rumah terbuka. emm...sebenarnya aku tak suka guna istilah rumah terbuka sebab macamlah hari lain orang tak boleh datang pula, tapi dah istilah tu digunakan untuk merujuk kepada `jemput orang ramai-ramai kerana kita masak sedap-sedap,` aku sebut juga la rumah terbuka. ramai yang datang, diluar jangkaan aku. asalnya aku jemput bebudak 5p1, 5T1, 3ka2 dan 3 B serta kawan-kawan duduk kat merbuk ni macam kak mar, yati, kak lela dan kak midah. apahal pun , seronoklah sebab ramai giler. aku kongsi gambar dulu la, cerita lain post okeh!







erniatika,ecah,dilla,seri,wawa.grup awal sampai rumahku



baik ada syukria (3B)tolong apa yang patut pagi tu, kalau tak pengsan aku.

kak lela dan awan


seri dan dila


makan dengan kusyuknya


makan dengan jayanya


akmal, asyraf, mira


kak lela begitu tekun. mira sopan je.


l\kak ani sebelah rumah.comel aina dengan nurin


odah,tika, syafika dengan sapa ek, aku lupa la nama dia.. he he


aku,hubby,yuli n yati


liong zi lin,shaggy,hui yin,zhuang li,hui min, aku dan ang yeng kui
datang juga korang ni. best, best.


makan malu-malu.


kak mahani and famili


soto yang wawa makan round kedua katanya.sedap banget.


wawa malu malu round dua.


kesian abang din lalu pintu belakang masa datang tadi. kak ida segan ramai bebudak. lepastu kak ida nyorok dalam bilik. aku kata bebudak ni melepak lama kat rumah aku, nak tunggu mereka balik lepas asar pun belum tentu. aku paksa kak ida keluar dan makan.


gambar la pulak


fahmy, adham jasman, jiman. jambul panjang macam elvis presley.
tak larat aku nak marah. telinga memasing dah kalis.
 
ecah,kama,pikacu,upa


amin,abangnya akmal,bedot


begurau terlampau


adham J,syaikh saripudin,sapantah lupa nama tak aja (baju putih) dan kamil


depan rumahku yang indah dan mendamaikan


kasut,kasut, sepasang singgit!


antara lauk yang tinggal.yang lain dah selesai


sambil tengok internet adham nak tengok muka dia dalam blog aku.


mereka datang dengan helmet


aku, upa,citah,alia (penidur profesional) dan erm,,sapa nama?


adam n fahmi teruja tengok tong yang ada tulis ~keris power`
aku kan ketua rumah sekan keris, tong ni buat bebudak rumah keris minum tempoh hari.
jangan memain, kami menang 5 tahun berturut-turut1sebab tu nama `keris yang power`!


karpet, aku dan amin bergambar ala pelakon pondok buruk


bergambar depan rumah jiran aku. salah posing la korang ni.


hah ni baru betul depan rumah aku.


aku dan hubby posing kepenatan. dah petang tinggal kama, pika, ecah, bedot dan syukria


ni la main power aku. tahun depan nurul datang tolong lagi tau.


bedot makan kali ke -3


bedot dan ecah menggayakan gelang kristalnya. sakan betul korang ye.

tu la serba sedikit gambar raya kat rumah aku, ahad 4.10.2009.cerita esok lusa aku tulis. penat la.. baiii

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com