Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 4 September 2009

letihnya hari ni...

rasa letih betul. harini pergi sek men. bandar putra, ada bengkel penyelarasan menanda kertas bm percubaan SPM. nasib sekolah ni sepelaung saja dari rumah aku, mula bengkel pukul 8 pagi. lepas subuh tadi aku lelapkan mata kejap, tiba-tiba terjaga dah 7.55 pagi. kelam kabut aku dibuatnya. sampai-sampai orang dah ramai. jumpa geng lama dari senai. turi, kak su, kak zu dan ramai lagi. aku, tanty dan kak sakdi duduk di bahagian belakang, tak ada meja. sakit belakang aku. aku cakap kat kak sakdiah, macamni lain kali buat kat sekolah kita la kak, buruk-buruk pun semua ada meja nak menulis.

aku hilang fokus, mana nak tanda kertas lagi, nak tengok skima lagi, nak dengar orang cakap lagi.,, semuanya guna tangan aku yg kecil ni. aduyai, penat sungguh dari pukul 8 sampai pukul 12.20 macamtu je.

maklumlah, badan aku ni comel, tak larat aku. turi pandang-pandang belakang , aku cakap apsal, nak tukar tempat ke? dia kata "alah kak, saya yang duduk siap meja ni pun rasa penat gile.."

lain kali kalau ada penganjuran majlis apa-apa yang memerlukan peserta menulis, sediakan meja.  supaya objektif tercapai. nasib baik ada satu skrip tu buat kami pecah perut. ada ke buat tajuk ceramah, elok je format awal tu siap bagi salam dan sebut tuan-tuan lagi. bila sampai perenggan kedua dah macam apa, macam dia berbual dan berleterkan adik dia. nanti kalau ada masa aku upload untuk korang baca. cerita pun tak guna kan.

rasa nak tengok Batman pulak la. penat tadi tak habis lagi. ok lah. nanti kalau aku rajin aku tulis lagi ek. Adios..

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com