Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 29 September 2009

MERIAHNYA RAYA...


korang semua nak tengok tak meriahnya raya di kampung aku. anak saudara ku yang cute, pemandangan yang permai, riuh rendah... layan le..

bondaku tersayang


bapak dengan hubby, zeha dan odin


ika,intan,ati,zeha


meriahnya lauk


sebahagian kecil keluargaku


kak long yg best


mimi,setahun lagi cikgu pendidikan khas


ira, nurse lagi 3 tahun


ica merajuk baju mahal dia kena paku dan koyak..


amri dapat buku idaman aku kat stor asrama sekolahnya,
tak dapat baca la pulak sebab lagi sebulan dah nak  spm


zeha meragam abah dia x dapat balik johor


keluarga sepupu datang beraya (kak leha)


dah nak balik dah...

tu la sebahagian gambar yg aku sempat share. nanti ada masa aku share lagi ye.

2 comments:

RiTs berkata...

meriahnyer..best yer ada adik beradik ramai.. aku 4 org jer..tak meriah mana..anak2 jer yg wat kecoh..he..he

Comels berkata...

meriah la ta. ok la tu ada anak nak buat kecoh. aku harap anak sedara aje la. tak pe la nanti anak aku ramai kat syurga. ha ha.

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com