Terdapat ralat dalam alat ini

Khamis, 17 September 2009

ni la ikan mayong asam pedas kari

ni la bendanya yang aku nak tunjuk tadi. mayong asam pedas tapi jadi kari. mmm. alhamdulillah, ni la lauk berbuka dan bersahur nanti. tu yang bulat-bulat tu la telur ikan mayong. walla.. aku suuuka sangat. tapi kalau terlebih masak jadi liat la pulak. selamat menjamu mata. ada ulam pucuk pakis, kacang botor, rebung, sambal kacang pecal dan makanan kegemaran bangsaku, tahu dan tempe. aku suka makan tempe banyak-banyak. mana tahu jadi macam khir toyo boleh transfom jadi putih dan mancung tanpa botox. hanya tempe.. ha ha ha...

 
  
  
sedap tak? mesti terliur kalau korang tengok entry ni waktu tengah lapar. babai, aku baru nak makan ni. tadi makan ulam je. nak makan nasi pulak la.  bismillahirrahmanirrahimm...
erkkk.

0 comments:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by suckmylolly.com